O-festivalen 2026 (2026-06-19)
Kategooria: Konkurranse
Kaart/piirkond: Sverresborg
Korraldaja: Freidig
Riik: Norge
Ala: Sprint
Keskmine pulss: 137
Maksimaalne pulss: 162
Jeg var veldig spent på om kneet ville holde. Har ikke kunnet løpe på en uke på grunn av smerter under (i grunnen hele...) venstre kne. Men løpingen gikk bra!

Den store feilen var post 11. Jeg planla løpingen fra post 10 til 11, og jeg løp retning post 11. Men på vei ned bakken mot posten, så jeg andre løpere, og jeg glemte post 11 og orienterte til post 12..... Men jeg var så nære at GPS'en registrerte posten (Livelox), men var for langt unna for stemplingsenheten. Jeg skjønte ingenting når de i mål sa jeg var disket.... Tror det er skrekkelig lenge siden jeg ble disket....

PÃ¥ post 3, ser det ut som at jeg var i tet....

Mine mellomtider i følge Livelox:

Post 10-11: 0:28
Post 11-12: 1:25

Så ville jeg nok brukt noen sekunder på å løpe inn/ut 5 meter. Totaltiden min var 15:48 som ville holdt til en veldig bra plassering med mitt utgangspunkt.

Jeg løp litt for langt både til 5. og 6.post. Ca 30 sek i tidstap. Til post 15, løp jeg også for langt (5-10 sek).

På Livelox, mangler mine veivalg på de tre første postene. Skyldes at jeg slo på GPS alt for sent.
Kuva kommentaarid (0)
 
O-festivalen 2026 (2026-06-19) O-festivalen 2026 (2026-06-19)